Voor vragen of een offerte kun je altijd bij ons terecht.
Wij staan voor je klaar.
Vul onderstaand formulier in en we nemen contact met je op.
Veelgestelde vragen

Bestellen
Is na het indienen van mijn bestelling deze dan definitief?
We controleren de beschikbaarheid van de materialen. Daarop volgt een offerte, als deze akkoord wordt bevonden is de reservering definitief. Als een besteld artikel niet beschikbaar is nemen wij contact op met een suggestie voor een geschikt alternatief.

Iets Vergeten
Wat als ik iets wil bijbestellen?
Je kunt tot 24 uur van tevoren bijbestellen door het plaatsen van een nieuwe order, wij herkennen in ons systeem automatisch of dit bij een bestaande order hoort. Dan kunnen we het onder dezelfde order plaatsen, hiervoor rekenen we dus geen dubbele transportkosten.
Zijn we al geweest of wordt er bijbesteld binnen 24 uur dan moeten we deze extra bestelling als nieuwe order invoeren, hiervoor kunnen nieuwe transportkosten worden gerekend.
Zijn we al geweest of wordt er bijbesteld binnen 24 uur dan moeten we deze extra bestelling als nieuwe order invoeren, hiervoor kunnen nieuwe transportkosten worden gerekend.

Bezorgen En Ophalen
Wanneer krijg ik mijn definitieve dagdeel te horen wanneer mijn bestelling wordt geleverd en opgehaald?
Wij nemen uiterlijk 1 dag voor de afleverdatum contact met je op, en stemmen de aflever- en ophaaltijd met je af.

Ontvangst Materialen
Wat als ik niet in de gelegenheid ben de artikelen in ontvangst te nemen?
Wij plaatsen de artikelen dan voor de deur, bij voorkeur onder een afdak.

Op en Afbouw
Bouwen jullie ook alles op en af?
In de basis leveren we af en halen we op, echter op – & afbouw is zeker tegen meerprijs mogelijk, geef dit wel van tevoren aan in het opmerkingenveld.

Verantwoordelijk over de materialen
Wie is er verantwoordelijk over de artikelen zodra ze geleverd zijn?
Deze verantwoording ligt vanaf het moment van aflevering volledig bij de huurder. Zodra het na afloop weer opgehaald wordt, is de verantwoording weer terug bij EventBar.

Verzekeren
Dien ik de geleverde materialen te verzekeren?
Dit is aan de huurder, je kunt zelf het risicoprofiel inschatten en de verzekeringspremie van je evenement berekenen, bij schade of het ontbreken van materialen na afloop wordt dit in rekening gebracht. ( we kunnen gelukkig stellen dat dit niet vaak het geval is )

Schoonmaak
Moet ik de spullen schoonmaken als het weer wordt opgehaald?
Wij waarderen het als de tafels / barren na afloop schoongemaakt worden echter het is niet verplicht.

Vragen en problemen
Als er problemen zijn, via welk nummer kan ik contact opnemen?
0544 228000

Productinformatie
Waar kan ik de technische informatie van de producten vinden?
Onder elk product op de productpagina staat een kop met technische informatie. Hierin wordt de afmeting aangegeven en welke stroom – & eventueel watervoorziening hiervoor nodig is.
Worden de taplenzen en koppelingen bij een barwagen geleverd ?
Lenzen mits voorradig, de koppelingen altijd.
Is een bar / tap bij levering klaar voor gebruik?
In de basis ja, alleen het bierfust en koolzuur dient zelf aangesloten te worden kort voor gebruik. ( voorgekoelde fusten geniet t.a.t. de voorkeur! )
Worden de bierfusten en koolzuur bij de barwagens meegeleverd?
Nee deze worden niet standaard meegeleverd. Bierfusten en koolzuur dien je zelf in te kopen. Echter bij een relatief kleine hoeveelheid bier ( tot 10 fusten ) kan koolzuur in onze webshop meebesteld worden, we hebben dit nl. als serviceartikel in het assortiment; Klik hier om naar de koolzuur productpagina te gaan.
Contact opnemen
Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag verder!